Ett litet TACK

Jag har lärt mig genom livets strapatser att man ska uppskatta det man har, och då syftar jag först och främst på människorna omkring en som älskar en när man själv inte ens gör det. Jag kan komma på flera små tillfällen som jag minns klart och tydligt där mina vänner visat vilka underbara människor de verkligen är och det har i sin tur påmint mig om att så länge jag har dem som vänner har jag all anledning till att vara lycklig. Så TACK för att ni finns, ni vet vilka ni är, en större gåva än er vänskap kunde inte ges till mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem saknar du en dag som denna? Kommentera i mitt inlägg: "rip, för mej kommer du alltid leva"

Alla saknar ngn,

ha en bra dag<3

2009-10-31 @ 16:19:10
URL: http://dotteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0