Bra musik och god choklad

Sitter i mitt kök och tittar på den underbara Katie Meluas live-konsert från Rotterdam. Blir aldrig trött på hennes låtar. Jag har gjort mig hemmastadd i köket, vilket märks. Hela köksbordet är täckt med diverse saker, bl a min kamera, dator + högtalare, Kenneth Follets "Svärdet och Spiran" som jag hittade jättebillig på ett loppis, SvDs kulturuppslag, skivfodral till Katie Meluas samlingalbum, mörk choklad med mintkrisp, min mobil och av någon anledning ett paket med lasagne-plattor. Jag i ett nötskal.
Så, vad har jag mer att berätta? Jo, det kanske är värt att nämna att det hela dagen känts som om jag gått runt med ludd i hjärnan. Har helt och hållet inte hört vad två personer berättat för mig idag, jag menar, de pratade och pratade - och direkt efter frågade jag om det de nyss sagt. Dessutom missade jag min hållplats när jag åkte till mammas jobb, och busschauffören fick ropa på mig flera gånger vid det sista stoppet innan jag reagerade. Skamligt.
Det kanske beror på att jag har feber, men jag vet inte. Nu kan jag i alla fall chilla! Äntligen... HÖSTLOV! :D <3Köksbordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0