Sommaren 2009...

Sitter här och tittar igenom bilder från sommaren och kan inte låta bli att längta tillbaka. En så fin sommar det var det här året, så många vackra och soliga dagar. Tänkte i några inlägg skriva och visa bilder från några speciella sommarminnen jag kommer minnas. Bilderna är tagna med min kamera på mobilen som inte är så bra. Men minnen värda att komma ihåg fångades i alla fall, och det är det viktigaste.

Vackra sjön efter att vi besökt Skånes Djurpark. Sjön jag har så många minnen från enda sedan den tidiga barndomen. Den här gången var det en varm eftermiddag. Solen sken så vackert. Vi bestämde oss för att bada, fast det var inget planerat. Jag, min syster Julia och mammas pojkväns barnbarn Amanda och Matilda hade riktigt kul, även fast Amanda glömt badkläder och badade i bara linne och trosor. Hur svårt var det inte att fånga oss alla på bild när vi hoppade från bryggan? Våra mobilkameror var så sega. Men till sist lyckades vi ändå, och jag som redan då var riktigt fotointresserad men bara inte hade råd med en systemkamera sprang runt med mobilen och tog bilder på landskapet. Den här bilden är en utav de där bilderna, bra med tanke på att det bara är en sketen 5-megapixels kamera på min mobil. Riktigt bra dagar, och oftast dagar som man inte trodde skulle bli så lyckade, är speciellt såna dagar man vill spara för evigt.

Kommentarer
Postat av: YVONNES

Svar: Tack såå mycket! :)

2009-11-12 @ 07:08:57
URL: http://layvonne.blogg.se/
Postat av: erture

Kika gärna in på min sida. Nya egendesignade smycken kommer upp hela tiden.

2009-11-12 @ 10:39:17
URL: http://erturesmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0