"Quote" om att inte vara perfekt

Skönaste dagen på veckan blev ännu skönare när vi fick gå hem innan ens första lektionen var slut, klockan 09.05 var vi fria att sticka. Klart så måste man ner till stan ändå igen sen för att äta och träffa en kompis, men det gör inget. Den här veckan har varit så otroligt bra.
Över till något helt annat.
Ibland känner jag att jag inte duger, att det alltid finns folk som är bättre på att vara älskvärda än jag, och livet går inte alltid som jag tänkt mig och det är verkligen inte perfekt. Men saken är den att det i slutändan inte gör någonting, att det som är operfekt i mitt liv kanske mycket väl kan vara just det gör det perfekt, konstigt nog.
Här kommer ett litet "quote" eller det är väl mer som en dikt. Jag hittade den på Google, så det är ingenting jag kan ta åt mig äran för, och jag vet inte vem som skrivit det, men det är så himla smart. Det är så verkligheten är.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket:)

2009-11-06 @ 17:36:39
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0