New Moon - The Score

Ser fram emot New Moons "The Score"-album mer än jag såg fram emot soundtrack-albumet. Om det är någon som inte visste det så är "The Score" skivan med den instrumentala filmmusiken på, den som spelats in med orkester. Filmmusik är till och med vackrare än "vanlig" klassisk musik enligt mig, och jag har nyss smyglyssnat på New Moons och det låter riktigt bra!! :D
Smyglyssna du också här
Nedan är en låt från Twilights "The Score"
Jag tror New Moon "The Score" kommer ut samma dag som filmen har premiär, den 20 November.

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: tack för tipset! jag har kollat in mig och ska snart köpa ;) haha väntar bara på att plånboken ska betala :P

2009-11-15 @ 00:22:43
URL: http://funnylookinggirlinthesun.blogg.se/
Postat av: Annie

Vilken fin en!

Twilight hade ändå rätt hög standard på sina låtar, så tror inte detta kommer bli sämre :)

2009-11-15 @ 00:43:00
URL: http://febervals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0