New Moon - äntligen sett den

Har nyss kommit tillbaka från att ha sett New Moon, och jag måste bara säga att jag inte förstår alls vad de där idiotiska kritikerna snackar om, men de gillar väl bara riktigt konstiga filmer ändån, så. New Moon var fantastisk så lyssna inte på någon som säger annat, skaffa dig en egen uppfattning. :) Ville bara påpeka.
Och Taylor, Taylor, Taylor..! Vad mer ska jag säga! Jag är Team Jacob hela vägen kan jag bara upplysa er om. Skjut mig inte Edward-fans, men jag tycker Jacob är både snällare och snyggare än Edward. Taylor är en fantastisk skådis, och jag måste erkänna att jag tvivlade lite på att han skulle kunna bära upp rollen som Jacob. Men det gjorde han - och han gjorde det riktigt bra. Han behöver heller inte måla dit sina muskler med smink som Robert behövde.
Okej, nu ska jag sluta prata om saker som är twilightrelaterade här i bloggen, eller i alla fall försöka. Kanske musiken, lite. JAG ÄR INTE BESATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0