Godnattvisor

Känner det dåliga samvetet komma smygande. Borde ha ringt min fina farmor idag, jag måste verka alldeles likgiltig inför att jag inte hunnit hälsa på henne de senaste veckorna. :( Förlåt Momma.

Jag är jättetrött. Det är konstigt, men det känns som om min kropp ställer in sig på att det är olika tider att gå och lägga sig på när det är skoldag nästa morgon och ledig dag nästa. Ganska praktiskt. Igår kände jag inte för att sova förrän klockan var fem på morgonen (i för övrigt tiden då jag brukar vakna en vanlig morgon) och idag är jag jättetrött fastän klockan bara är tio. Jag sov mina timmar i natt så det kan inte ha med det att göra.
I vilket fall - vad är det att reflektera över egentligen? Det är okej att vara uppe sent på helgerna men det är det inte på vardagarna - om man inte vill somna på lektionerna, förståss, vilket jag varit nära att göra ibland.

Godnatt, men först - lite musik.
PS
Alla fem låtarna är unika och underbara. :) Tryck bara på den lilla trekantiga playknappen.


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack snälla du!

detsamma :)

2009-11-15 @ 23:40:30
URL: http://hnajool.blogg.se/
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

SV: tack så mke :DD

2009-11-16 @ 17:09:14
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0