FÖRSTA SNÖN! :D + "Winter Song"

Den här vinterns första snö. Otroligt underbart. Jag blir så glad av snö - lika glad som jag blir av solen när den tittar fram. Det är en så trevlig omväxling från allt regn och grått.
Om ni träffat mig nu skulle ni märkt mitt glada humör på ett sätt som är svårt att visa på bloggen - jag säger att jag är jätteglad i alla fall, och att jag blir lika glad av sol. Föreställ er då hur jag blir när det ligger snö och skimrar i skenet från SOLEN? Jag blir alldeles euforisk! Jag skuttar runt på moln! Det är som om jag käkat svampar eller något (inte den vanliga champinjonen då xD).
Ok, nu när jag flummat iväg lite här så jag kan ju lika bra bjuda på en fin låt om som innehåller båda orden "snö" och "vinter". Det är en duett med två av mina favorit singer/songwriters, Sara Bareilles och Ingrid Michaelsson. Ni har säkert hört den, och ni kommer älska att höra den igen. Till den är det lite fina bilder på snö. :) Otroligt passande.


Jag äger varken rättigheterna till varken låten eller bilderna, det får någon annan trevlig person ta äran för. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0