Creating new music - kind of

Idag skapade jag musik på pianolektionen ^^. Bara improvisation under tjugo minuter, och det är så nära låtskrivning man kan komma. Love it. Jag kan inte påstå att jag var särskilt duktig på det, men skoj var det. :D Vill förresten köpa en gitarr, det hade varit riktigt häftigt att kunna spela gitarr, och mycket mer praktiskt eftersom det är lite svårt att ta med sig mitt stora, antika piano någonstans. Min syster är grym på gitarr, hon kanske kan lära mig lite.
Här är ett par bilder på min syster då hon spelar gitarr. :)
GitarrGitarr


Kommentarer
Postat av: LOVISA

Hej , vilken fin blogg du har :)

kolla gärna in min :)

ha en bra kväll!

2009-11-02 @ 21:11:28
URL: http://thomasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0