Days

Två alldeles underbara dagar har det varit. Jag måste erkänna att mycket är vädrets förtjänst. Sol och skönt i luften - en riktig vinnare. :) Man blir så glad.
Idag var det öppet hus på Campeon, där jag var som "klassrumselev". Det enda vi gjorde var att sitta där och se intresserade ut, men det var en ganska najs start på dagen, och dessutom får vi ju kompledigt på måndag. ^^

Efter öppet hus fikade jag, Josefine och Anna-Sofia på Espresso House i norra hamnen. Riktigt mysigt, och jag fattar inte riktigt vad vi skrattade åt alla gånger men vi skrattade hela tiden. :)

Sen blev det thai-mat och tårta hos Jerry eftersom Won fyllde 26 år. Jerrys katt Woody är en riktig fegis - den sprang och gömde sig när jag kom nära den! Ser jag verkligen så läskig ut? :O

Momma (farmor) träffade jag också idag. Hon är världens bästa farmor. <3

Here are some pictures


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0