Alltid i sista minuten

Skulle gärna velat säga att anledningen till att jag sitter uppe så här pass tidigt INTE är för att jag INTE gjort läxan och därför INTE måste kompensera det genom att knappt få någon sömn, och jag hade älskat att säga att jag ALDRIG är ute i sista minuten med skolgrejer. Självklart måste jag ljuga för att kunna säga det. Har nyss gått med i facebook-gruppen "Vi som alltid är ute i sista sekunden, fast vi hade gott om tid från början."
Spelade förresten bowling igår med min pappa, syster, bror och hans flickvän. Det var riktigt kul, fastän jag förlorade. Sen åt vi pizza, fast först var jag ju tvungen att välta min och systers pizza upp och ner på golvet. Jag hoppas verkligen pappa städat, för vi var så illa tvungna att äta ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0