2012

Idag ska jag se 2012 på bio. Jag tror den är riktigt bra, jag brukar gilla Roland Emmerich filmer. Och vad tror jag om jordens undergång 2012, eller i alla fall mänsklighetens? Tja, om jag trott på det skulle jag nog varit mer än lite panikslagen just nu - varför studerar jag om jag inte har någon framtid? kommer det bli smärtsamt när jag dör? hjälp, jag måste hitta på så mycket innan 2012!
Så svar "Nej" jag tror verkligen inte att världen kommer gå under år 2012.
Det är ju ett faktum att den kommer gå under någon gång i framtiden, på grund av oss eller inte, det är säkert, men under min livstid - Nja, troligtvis inte. Det finns viktigare saker att oroa sig över än en gammal förutsägelse av Maya-indianerna, helt seriöst. Hahahaha, hoppas jag inte får äta upp de där orden senare! Haha. xD

Kommentarer
Postat av: julia

vad tyckte du om filmen? har själv funderat på att gå och se den, tycker den verkar jättebra! :)

2009-11-15 @ 17:50:53
URL: http://juliasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0