Tjugo över ett (natt)

Klockan må vara tjugo över ett på natten men inte ska jag lägga mig ännu. Nej, nej... Jag ska dricka te. :)

Det här var förresten inte ett fullkomligt värdelöst inlägg. Det här var till alla de som också sitter vakna och inte vill lägga oss. Revolution! Varför sova när vi kan vara vakna? Livet är inte sämre på natten, och vi har lampor så mörkret bekymrar oss inte! Vi måste hålla ihop, vi nattugglor! (Jag måste vara trött. Om inte i kroppen så i huvudet. Det här är inte normalt beteende.)


Kommentarer
Postat av: Josse

Sv: Okej:) Det var verkligen bra bilder. Vi satt på rätt plats:D hahaha:D



HA EN TREVLIG RESA!

2009-12-31 @ 12:47:44
URL: http://josssejjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0