Slutet gott allting gott - har nu musik

Jag tror att jag har löst mitt musikproblem! ^^ Fixade nämligen nya lurar till min mobil och ett sånt där usb-minne-grej där man kan sätta in sitt minneskort och föra över musik/bilder mellan mobilen och datorn. Faktiskt väldigt praktiskt. Att rekommendera! Man kan ha den hängande i nyckelknippan så att man aldrig tappar bort den, för den är väldigt liten. :)

Det blev faktiskt en ganska mysig dag, fastän den hade en ganska dålig början. Men jag köpte både Muse nya skiva och Sofia Karlssons samlingsalbum vilka jag är väldigt glada över. Lite påfyllning till mitt musiklager. :) Aldrig fel!

Vi åt dessutom jättegott hos Mona idag. Riktigt mysigt. I och för sig så regnade det när jag skulle gå hem själv i mörkret från bussen men det gjorde ingenting för jag sjöng för mig själv nästan hela vägen. Inte högt, såklart, men lite sång livar upp de flesta situationer. Att gå hem i mörker och regn brukar ju inte vara så himla roligt.
Jag lockar
Jag iförd min nya pyjamas. ^^ Lockarna gjorde jag klockan tolv på natten då jag var pigg men väldigt uttråkad. Tyvärr blev bilden den ganska orange och när jag försökte få bort det orangea blev den väldigt ljus. Haha, det ser ut som om jag inte har någon näsa! :D

Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

fin!:)

2010-01-11 @ 19:19:11
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0