Oasen - fondue ^^

Oasen igår med Tova, Anna-Sofia (som vi firade), Sofia, Hanna, Josefine och Jenny var riktigt mysigt. :) Kul också. Fondue är väldigt VÄLDIGT gott och lika roligt som gott. ;D Aldrig ätit det förut men det var verkligen en upplevelse som jag aldrig glömmer. Fick fiska upp fiskbitarna från bottnen eftersom vi hela tiden tappade dem. XD

Sen - TOBLERONE FONDUE! Mmmmmmmmmmmmm... säger jag bara. ^^

Kände mig dock inte särskilt rolig, jag var nämligen så otroligt trött efter att ha varit i gång hela dagen med dansuppvisningen och allt. Nervositeten tog nog också en del av min energi.
Vi var inte klara på Oasen förrän kvart över elva (ungefär). Kom inte hem förräns vid kvart över tolv. Somnade inte förräns mycket senare. Mitt hår var nämligen en enda stor tova med vit färg i (en "frostig look" till dansuppvisningen, enligt min danslärare.) Jag var tvungen att reda ut den innan jag gick och lade mig (i fall att mitt hår på morgonen skulle vara utan räddning och med bara en lösning - raka av. Inget alternativ.). I samma kupp blev jag nog tunnhårig är jag rädd, halva håret spolades ner i toalettstolen.

Sammanfattningsvis - en underbar kväll. :) Idag vaknade jag klockan halv två, en påminnelse om hur trött jag verkligen var. Have a nice day everyone! ^^ Har tyvärr inga bilder glömde min kamera hemma, :( och sladden till mobilen är förbrukad.

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack för en underbart trevlig kväll! :) <3

2009-12-08 @ 16:00:03
URL: http://josssejjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0