Flying away

På lördag åker jag i väg till Danmark för att sedan flyga ifrån Kastrup väldigt tidigt nästa morgon till Teneriffa. Jag är inte säker på att det blir så många blogginlägg då, eftersom vi inte har med oss en laptop. Jag önskar verkligen att jag hade en sån där väldigt liten, praktisk dator just nu!
I alla fall så blir jag bara borta en vecka, sen börjar skolan. Men det ska bli en skön avslappning (pappa säger i o f s att det ska bli som ett träningsläger. Långa promenader var dag ;P) från kalla Sverige. Fast jag börjar faktiskt njuta av kylan, konstigt nog. Idag vaknade jag dessutom ännu en gång upp av att solen sken in genom persiennerna (och Julia och hennes kompis som busade med hunden på nedanvåningen.) Jag har sagt det och säger det igen - så länge solen skiner kvittar det nästan vilken temperatur det är. Allting är ändå vackert och underbart. Kanske att ni här hemma, eller i alla fall ni som bor i Skåne, får njuta av lite snö medans jag är borta. Det ska tydligen bli upp till 10 minusgrader här! Ovanligt i den här delen av landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0