En bra dag - fika och shopping

En mycket bra och lyckad dag. Den började kanske lite knasigt (minst sagt xD läs mitt förra inlägg bara) men det gjorde ju ingenting för under hela dagen så har det varit glömt. När jag gick till busshållsplatsen iförd min nya jacka från gina som jag fyndat under rean sken solen och allting var underbart. Det blev en fin bussfärd också eftersom jag hade musik i lurarna.
Sen blev det fika med Anna och JosseEspresso House nere i Norra Hamnen. Så himla vackert det var där nere med solen, fåglarna och havet! Det kändes som en vårdag.
Senare blev det shopping för hela slanten (nästan hela i slanten i alla fall) och jag köpte mig en fin blus. Det blev tyvärr inga högklackade skor men det gör det samma. Kanske det blir ett par på onsdag istället. :)
Imorgon ska jag förresten på 3D bio med pappa, Won, Jerry, Anna och Josse. :) Härligt gäng. ;D Haha. Vi ska se Avatar! :D
Josefine
PS Jag har inte photoshoppat bilden! Hennes ögon blev faktiskt så blå. :)

Jag
Josse

Kommentarer
Postat av: Josse

Riktigt fina bilder:)



Är det sant att du inte har photoshopat ??

Det blev väldigt bra bilder får jag verkligen säga:)



Tack för en härlig dag igår och idag:)

2009-12-30 @ 02:00:41
URL: http://josssejjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0