Dagens ris och ros

Dagens ris: Att jag verkligen sög rejält på att kompa till "Love Story" av Taylor Swift när vi spelade som ett band idag. Hade inte tränat alls på den låten - jag gillar den nämligen inte, inte alls. Sötsliskig country/pop. USCH. FIFAN.
Låten jag däremot hade tränat till spelade vi ungefär bara igenom två gånger (Gun's n' Roses - Sweet Child of Mine, vår lektion var ca 45 min lång.) Min typiska otur.

Dagens ros: Jag lyckades skrämma bort Annas hicka på väg tillbaka från Pizzeria Bomb. Hon reagerade verkligen konstigt när jag skrämde henne. När vi gick så vände jag mig plötsligt om och körde Jan-style (mammas pojkvän skrämde en gång bort min hicka på ett snarlikt sätt) och höjde båda händerna och skrek: "BUU!" Världens mest fantasilösa sätt att skrämmas på. Anna bara spärrade upp ögonen och backade skrämt några steg bakåt med ett "Ursäkta..?!" Sen stannade hon på vägen helt i chocktillstånd medans Jenny och Josefine, som inte märkt någonting gick vidare. Kvar stod Anna på vägen och frågade: "Eh, uppfattade ni vad som nyss hände?" Anna hade verkligen inte fattat att jag skrämt henne för att hennes hicka skulle försvinna. Vilket den gjorde.
När hon väl insett det började alla fyra skratta, och slutade inte förräns vi var framme vid skolan.

Kommentarer
Postat av: Tanja

HAhaha, jag har botat Toves hicka några gånger genom att krama henne ^^ Fett wierd sätt men det funkar! ;) <3

2009-12-07 @ 22:36:24
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Josse

Haha:) Det var kul :) HOn blev verkligen chockad:)



2009-12-08 @ 15:57:01
URL: http://josssejjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0