Fikadagar som aldrig tycks ta slut.

På den senaste tiden så har det blivit kaffe på Waynes och många bilder på Anna. Vi har lagt åt åtskilliga timmar till att diskutera vilken stil jag har och vem kan kläder bättre än Anna-Sofia? Hennes ord (inom kategorin kläder) har samma betydelse som Guds eller Allahs. Hon kan verkligen det där med plagg + plagg = snygg outfit. Sånt kan inte jag lika bra.

Imorgon bitti så bär det av till Berlin och där får Anna hjälpa mig ännu mer med att hitta plagg. Självfallet är jag alldeles försenad med packning och nu måste jag tyvärr dra iväg! Hade skrivit så mycket, mycket mer om jag bara haft tiden till det!
<3

Kommentarer
Postat av: Josse

Saknar redan dig och har bara varit ifrån dig EN DAG! Hur ska detta gå... Jag kommer Dö av tristess innan ni kommer hem... Saknar våra samtal om allt och inget och hur vi kan byta ämne från deeeep till värsta minisak. SAKNAR DIG MIN VÄN <3<3 KOM HEM SNART!! Men hoppa ni har det fantastiskt i BERLIN! :D <3<3<3

2010-09-09 @ 20:44:07
URL: http://josssejjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0